Maskeradhoppning

Ikväll var det maskeradhoppning med klubben! 
Det betyder att alla klädde ut sej, och red 2 av tävlingarna i ridhuset. 

Två vinnare utsågs: den med bästa utklädning, 
och den som hade bäst totala tid i tävlingarna. 
 
Jag tog inga bilder under kvällen, 
men här är iallafall en bild på vem jag föreställde! 
 
Extremt likt, eller hur? ;)  Vem är vem ;o
Om man bortser från jacket i pannan och att den ena inte har handskar på sej.  
 
Den som höll i eventet var vår kära ridlärare 
Courtney Silverhill

Håll utkik på hennes blogg om ni vill läsa mer om vår maskeradhoppning, 
det lär nog dyka upp något inlägg där inom en snar framtid! :) 
Jag antar att hon även presenterar vinnarna, tyvärr har jag glömt vilka det var... xD 
 
Edit: Eve har koll! :)

Postat av: Evelina Silverknight

Felicia Nightlake vann bästa tid och Dakota Mchill vann bäste utklädnad ;)

2013-11-07 klockan 22:46:13
URL: http://silverknight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback