Ny ordning i ryggsäcken

När min blogg var ny 
så la jag upp en bild
på hur det såg ut i min ryggsäck. 
 
Tillåt mej att gräva lite i arkivet...
 
 
(Är ni nyfikna kan ni klicka på bilden och se en större version.) 
 
Men sådär ser det inte ut längre! 
Nu när jag bor i Jorvikstallet så är det rätt långt att ringa hem bara för att byta om,
och eftersom att jag verkligen gillar att ha på mej klubboutfiten på våra event, 
så behövde jag göra om lite i ryggsäcken för att rymma allt... 

Så nu ser det ut såhär i min ryggsäck: 
 
Jag gillar att ha med mej många saker när jag är ute och rider, 
nackdelen är ju dock att det inte finns mycket plats kvar till shopping osv.  
Under halloween, då vi fick masker och äpplen och allt möjligt kul, 
så fick jag lämna alla ombyten hemma ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback