Level 14 vs level 15 - min plan!

Tack vare de senaste uppdragen 
som har kommit till spelet 
(de som man får efter att man byggt upp rykte med vissa fraktioner) 
så kan i princip alla spelare komma upp i level 15. 
 
Utförande:
Detta tänker jag utnyttja! (Mohahaha...!) 
Min ondskefulla plan är inte göra det uppdrag 
som kommer passera gränsen för 33000 xp. 
Sen ska jag tävla i championat. 
I alla championat!! Som en galning! Flera dagar i sträck! 

Då kommer jag inte hamna i grupper med alla superduktiga level 15-spelare, 
utan jag kommer fajtas med de som kanske inte eggar Star Stable riktigt lika mycket, 
och därmed har jag större chans att vinna medaljer ;) 
Drömmen är att ha en av varje rosett i varje championat.... 
Efter det kommer jag självklart skynda mej att gå upp i level 15. 
 
Upplysning nr 1:
Eftersom att jag hittills bara har alla rosetter från Moorlands championat 
så ligger det en hel del arbete framför mej.. 
Men har man bara viljan och motivationen så ska det nog gå! 
 
Upplysning nr 2:
Jag kan även passa på att upplysa er alla om att
jag blev beundrad med Åskviggens cirkel idag, 
men jag kan inte göra det sista uppdraget med Alex
eftersom att det ger alldeles för mycket xp. 
Jag har 32920 xp i dagsläget. 
 
Upplysning nr 3:
En sista upplysning innan jag ger mej för dagen: 
Trots denna plan så är ju tävlande inte min starka sida
eftersom att jag blir så stressad och fastnar på konstiga ställen. 
Jag kommer att försöka komma på prispallen, så länge jag bara orkar, 
och sen ger jag upp drömmen om rosetterna och gör nåt annat istället ;)
 
(Förhoppningsvis är du som läser detta redan i level 15, 
så att du inte kan använda dej av min ondskefulla plan 
och därmed försvåra mina chanser att uppnå mina drömmar. höhö.) 

Postat av: Fiona Mcpaw

Höhö, jag är level 15 men tänkte inte på det då, så nu planerar att göra så till lvl 16 >:D

2013-12-04 klockan 00:10:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback