Jul, jul, strålande jul

Måste erkänna att jag har en del julkänslor i år! 
I vanliga fall tycker jag att julen hinner komma alldeles för snabbt, 
att man knappt hinner fatta att det är jul. 

Jag tänkte berätta lite om min jul 
eftersom att den kommer att påverka uppdateringen på den här bloggen! 
Många i min familj har oregelbundna arbetstider och därför firar vi jul den 23:dje i år. 
Det gör oss absolut ingenting, i själva verket är det mycket bättre,
eftersom att jag och mina 3 systrar därför kan fira jul med våra pojkvänner ^^ 
Först julafton hemma hos oss, och sen julafton hemma hos killen ;) 
Och två dagars julafton kan man väl inte klaga på! 
 
 
Detta leder ju dock till att jag knappt kommer hinna spela något på måndag, 
jag lär logga in och göra juluppdragen men inte mer än så. 
Samma sak på tisdag, innan jag far till min pojkvän. 
Jag stannar hos honom och vet inte riktigt när på onsdag jag kommer hem igen, 
så det blir nog inte mycket tid till Star Stable då heller. 
 
Jag gör nog några tidsinställda inlägg,
men förutom det så tar jag jul-uppehåll på bloggen 
från 23 december till och med 25 december


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback