Jag gjorde det!

Plötsligt blev jag fattig på star coins igen, 
plötsligt har jag nio (?!) hästar i mitt stall. 
 
 
När hästfunktionen blev tillgänglig så trodde jag aldrig att jag skulle köpa så många hästar. 
Jag tänkte mej att det skulle räcka gott och väl med max fyra stycken. 
Men sen kom de ju så fina raser och färger! Och nu så är jag här, med min nionde häst. :p 
 
Nu känner jag mej dock väldigt nöjd med alla mina hästar,
och det finns ingen fler häst i spelet som jag vill köpa. 
Men man ska aldrig säga aldrig, särskilt inte om det kommer ännu fler hästar till spelet! 
 
 
För att göra det hela så dramatiskt som möjligt så visar jag den tomma platsen 
efter den nya hästen som jag köpte nu ikväll. 
Inte förrän imorgon lägger jag upp en bild på honom,
så ni får vänta med att veta vilken häst det blev! :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback