Det finns en häst...

...som jag vill köpa. 
Men det tänker jag inte göra! 
Eftersom att jag redan har tre hästar som inte är fullevlade,
eftersom att araberna kommer snart och jag mest troligt vill ha en, 
eftersom att mina star coins inte räcker till två hästar under kort tid.
 
Så den här hästen,
som jag spanar in just nu, får vänta... 
Men jag har ett namn. Och ett smeknamn. 
Och en helt egen personlighet.
Allt detta vill jag ge en specifik häst, men det får vänta. 
Araberna har första tjing på en plats i mitt stall. 
 
Haha, att det ska vara så svårt att hålla sej från att köpa en häst 
när man i princip redan bestämt att man ska ha den! 
 
me want's it!
 
Nåja, levla Bri och vänta på araber, var det ja... 
Vi får väl se hur det går med det.

Postat av: Evelina Silverknight

Vilken hezt är silverbell sugen på? Tell me :D

Svar: Mohahahaaa ;)
Evangeline Silverbell

2013-12-15 klockan 00:14:12
URL: http://silverknight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback