3 saker jag inte förstår

Det finns flera saker i Star Stable
som jag inte förstår! 

♦ Att några spelare blev i level 15 för längesen. 
Varför? Hur gick det till? Varför får inte alla spelare samma antal xp? 
Går det inte att rätta till?
 
♦ När man ställer upp i championat står det att vinsten är 
en prismedalj, 0 starcoins eller x antal jorvik shillings. 
Vadå, kan man välja vilket man ska vinna? 
Medaljerna är ju inte värda lika många js som det står att man kan vinna. 
 
♦ Vad är den gröna stapeln under användarnamnet till för? 
Stapeln under hästens namn förstår jag, 
den sjunker när häst eller ryttare skadar sej. Men den övre stapeln?! 
 
Om någon har svaret på en eller flera utav dessa frågor, 
så förklara gärna så blir jag lite klokare! ;D 
 
Update: 
Stort tack till Fiona Mcpaw
som har tagit sej tiden att svara på alla mina funderingar! 
Läs hennes kommentar under inlägget :)

Postat av: Fiona Mcpaw

Nu ska jag vara pedagogisk här ;)

De som kom i level 15 först började spela nångång i december 2011 precis efter XP'n i några uppdrag höjts, plus att man då fick XP för juluppdragen det året - det har inga som började efter det fått.

Medaljerna... är ju vad man kan sälja de för, och det står nog fel helt enkelt xD

Den stapeln ska ju då föreställa ryttarens hälsa, men det finns i princip inga saker som kan sänka den, förutom skördetröskorna har jag hört och även sista fisken i Skördebygdsfisket som man blir biten av (TROR jag, minnet sviker ibland D:)

Svar: Åh, vad fantastisk du är som har svaren på alla mina frågor! Tack! :D
Evangeline Silverbell

2013-12-10 klockan 13:26:15
URL: http://odesryttare.blogspot.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback